Terms of Use (Guidelines)

2023年7月4日火曜日

【Terms of Use】

t f B! P L

こんにちはー。

当ブログで配布している作品が増えてきたので、利用規約(Terms of Use)をまとめたほうがいい気がしてきました。お手数ですが、ダウンロード前にご一読ください。


Hello!

I would like to clearly state the terms of use for the works I distribute. Please read it before downloading my works.

Terms of Use(利用規約)


Do not re-edit my works.
Do not re-upload my works.
Do not hide my works behind a paywall.
Don't claim my works as your own.

私の作品を再編集することはおやめください。
私の作品を再配布することはおやめください。
私の作品をペイウォールのうしろに置かないでください。
私の作品をご自身の作品だと発言することはおやめください。


You can recolor my works for personal use only.

個人的な使用に限り、リカラーはご自由にどうぞ。


Guidelines(ガイドライン)

(2023年7月4日正午追記)

Protect the dignity of children and toddlers.
In other words, if you use my "poses and CCs for children and toddlers" in your content, please be considerate of the safety of children and toddlers.

(My poses may include flight, free-fall, and other adventurous activities. Please do not use those poses to represent the death or serious injury of children/toddler Sims)


子どもや幼児の尊厳を守ってください。
つまり、あなたのコンテンツに私の「子ども用、幼児用のポーズやCC」を使う場合、子どもたちや幼児たちの安全に配慮してください。

(私のポーズには、飛行・自由落下などの冒険的な活動が含まれる場合があります。それらのポーズを子どもシムたち・幼児シムたちの死亡・重傷を表現するために使わないでください)


If the distribution page for my work contains guidelines specific to that work, please read those as well.

作品の配布ページにその作品固有のガイドラインが記載されている場合は、そちらも合わせてお読みください。


Thank you for reading.
お読みいただき、ありがとうございました。


web拍手 by FC2

にほんブログ村 ゲームブログ ザ・シムズシリーズへ
にほんブログ村

このブログ内を検索

アーカイブ

シム人気投票やってます

QooQ